Mitt äventyr

2013-07-26
00:02:52

Irlands berg- och dalbana
Förra onsdagen organiserade sjöräddningen en grillfest på stranden av Lough Nafooey ute i Connemara, vilket är ungefär en halvtimmes bliväg härifrån längs kringelikrok vägar. Tim var en av dem som organiserade det och David är med i sjöräddningen så vi åkte ut till sjön med pilbågar, måltavlor, kanoter och sumobrottnings dräkter i bakluckan. Det var en helt okej kväll men hade nog gärna haft några i min egen ålder med mig.
Fast även om sällskapet var bristfälligt var det inget fel på utsikten! Jag förstår verkligen att Conemara är en nationalpark, landskapet är fantastiskt! Overkligt på något sätt...
Stranden vid Lough Nafooey, vädret knde man ju inte klaga på!
Master Millie i hennes kajak
Inte varje dag du får se moln rulla in över bergen i Connemara
David vs Jonathan och William vem vann?
Kram//Alex

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: