Mitt äventyr

2013-07-12
14:00:00

x3mt bra humör
Finlandssvenska x3m dunkar i högtalarna, solen skiner och jag är på såååå bra humör. Har konstaterat att jag verkligen inte är en morgon människa men har löst det problemet på ett ganska behagligt sätt. Branens föräldrar åker vanligt vis runt halv nio och 45 minuter senare ska lillpojken ta en halvtimmes tupplur och hans favourit ställe att leka på råkar bara vara trappavsatsen med en mjuk heltäcknings matta. Så varför inte passa på att dra sig lite så att man orkar resten av dagen. 
Att passa barn var verkligen svårt i början, Man var ovan och hade ingen aning om hur man skulle reagera när de började gråta, skrika eller slog sig. Det finnas bättre och sämre dagar, som med allt annat, men fast det emellanåt känns som om du skulle gå i bitar så vaknar man ändå nästa morgon och ser att man fortfarande är hel.
Jag ångrar verkligen inte att jag valde att åka till Irland i sommar, i alla fall inte idag. En sommar som denna har irländarna inte sett på kanske 5 år så om allting går åt skogen, hade jag i alla fall tur med vädret. ;)
 
Kram// Lexie
 

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: