Mitt äventyr

2013-06-14
18:53:00

Bra och dåliga dagar
Idag har VERKLIGEN varit en dålig dag! Kan inte riktigt beskriva varför den har varit så hemsk men min stubin har ungefär varit icke-existerande och det är ingen bra kombination med en trött gråtande 8 månaders baby i 8 timmar... Och inte blir det bättre av att man har huvudvärk och sjuk mage heller. Så sjukt tacksam för att Ronja finns just nu!
Resten av familjen kom hem för kanske en halvtimme sedan så nu sitter jag ÄNTLIGEN inne på mitt rum, ifred, utan något gråtande spädbarn. Man förstår inte att uppskatta tystnad innan den är utom räckhåll i flera timmar.
Den här dagen har hur som helst varit så upp åt skogen som den bara skulle kunna bli så vi får hoppas att kvällen blir bättre.

Kram//Lexie

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: