Mitt äventyr

2014-08-13
23:46:35

Safe and Sound
Då har den första dagen gått mot sitt slut. När jag kom fram till Galway väntade Elli på mig vid buss stationen och tillsammans körde vi den sista biten till Cong medan hon berättade det senaste skvallret i Cong. Inte mycket har hänt sedan sist men tillräckligt för att ha en hel del att tala om.
Vi har precis tagit kväll efter att ha disskuterat och pratat och berättat flera timmar i streck. Min engelska är inte lika bra som den en gång var. Men redan efter åkturen med Elli började irländskan komma tillbaka. Ge mig bara några dagar så är jag säkert i prima form igen, i kväll har jag liksom snubbla över orden när jag pratat. Men det kan också bero på att jag är otroligt trött. Även om klockan här är knapt 11 så börjar den närma sig 1 på natten hemma. Alltså är det dags att säga god natt och se vad morgondagen har att ge.

//Lexie

P.S. Jag ska försöka få tid att lägga upp bilder också. Har några jätte fina från flyget men kan inte överföra dem till datorn då den inte har bluetooth. De får helt enkelt vänta tills jag är hemma. Och det kan ta en stund!

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: