Mitt äventyr

2014-08-08
20:52:00

Snart bär det av igen!
När jag för ett år sedan skulle åka hem kändes det hela ganska vemodigt. Inte blev det bättre av att mina kompisar envisades med att rycka på axlarna och säga "Oh, but you'll be back next year!" Då trodde jag inte på dem men tji fick jag, för om dryga 5 dagar bär det av igen!
Jag beställde resan för ett bra tag sedan. Jag hade länge funderat på att hälsa på Elli, som flyttade till sin kära Martin förra hösten, och när jag märkte att en av mina favorit författare skulle ordna en Meet&Greet på Ashford Castle ja menar kom igen vad är oddsen! passade jag på. Långsam som jag var hann jag inte få tag i biljetter innan det var slut sålt men men, sånt är livet. Även om jag kanske inte får träffa Nora Roberts så får jag i alla fall spendera en hel vecka med Elli, och jag är säker på att även den veckan blir en vecka att minnas.
Flyget är bokat och betalt, tågbiljetten till Hesa är beställd och mitt pass ligger framme och väntar. Nu återstår bara att provpacka rinkan och sedan är allt i sin ordning. Ireland here I come!Again...
 

//Lexie

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: