Mitt äventyr

2013-08-11
18:42:00

Mingel med kändisar, nästan...
Ja men jag kan ju bara inte låta bli att skryta lite för det är inte varje dag man träffar kusinen till en berömd skådis. När jag var på en grillfest förra veckan hos Davisds moster som förresten har barn i min ålder var hennes dotters skolkompis från södra Irland på besök nästan alla går i internatskolor här. Tv:n var på i bakgrunden och helt plötsligt säger Lauren "Hey Steph, isn't that your cousin?" när detta välkända ansikte dyker upp i bild.
Jag trodde först att de skämtade men det visade sig att det faktiskt var sant! Så jag har spenderat en kväll med Topher Grace irlänsdak kusin Stephanie. Inte alla som kan säga att de har gjort det va!
 
Kram//Alex
 
 

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: