Mitt äventyr

2013-08-09
20:07:10

Moving on
I morgon bär det av till grannen med allt pick och pack. Fick veta det i morse så har packat sporadiskt hela dagen och konstaterat att jag har för mycket grejer, eller så verkar det hittills. Har dock inte försökt trotta in allting ännu. Har jag tur kanske det rymms, vi får snart se...
Det enda jag vet om flytten imorgon är att den sker i morgon. Jag vet inte om jag flyttar på morgonen eller kvällen, om jag jobbar eller flyttar hela dagen och om någon hämtar mig eller om jag måste släpa mina resväskor längs vägen. Om så är fallet kanske jag till och med kan övertala någon av mina kompisar att köra mig, but I wouldn't bet on it.
Nu gäller det att få in det restrerande berget av kläder i resväskan. Wish me luck!!
Min blivande granne Mrs. Mumu
Kram//Alex
 

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: