Mitt äventyr

2013-06-10
20:38:00

I'm there! Allmost...
Wow! Ja kan int fatta att jag verkligen sitter på bussen till Galway nu (med gratis Wi-Fi)... Som Cia skulle säga "Woopwoop!"
Båda flygen gick bra, inga problem alls. Mycket tackvare min kära extramamma Susanne :D hon försåg mig med både Tuc kex ifall jag blir hungrig (sitter och mumsar på dem nu) och nässpray så att mitt huvud inte skulle sprängas vid landningarna. Hade inte ens tänkt på det så ibland är det helt enkelt bra att ha två mammor.
Funny fact är att jag faktiskt satt bredvid svenskpråkiga människor båda flygen. Först brebvid en annan finlandssvensk och sedan en rikssensk på flyget mellan Köpenhamn och Dublin. På Kastrup spelade biljetterna mig ett spratt. Enligt den jag printade ut när jag bokade skulle mitt connection flight avgå från terminal A, boarding passet påstod att det avgick från D102 och departure tavlorna menade D103. Jag bestämde mig för att lita på tavlorna vilket var tur!
Annars flög tiden iväg, bokstavligen eftersom klockan för varje landning har blivit en timme mindre. :P Har några foton från flygningen men dem får jag tyvärr inte över till datorn innan jag verkligen har en plan yta att ställa datorn på istället för min famn. Börjar inte försöka koppla några kablar eller fumla med något minneskort här i bussen med mina skills!
 
Kram//Lexie
Taggar: flyg, plats, resa;

Kommentar:
#1: Johanna

Jeejee :) checka din mail!

2013-06-10 @ 22:10:34
Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: