Mitt äventyr

2013-06-03
21:07:27

I'm Walkin On Sunshine
Med en vecka kvar till avgång börjar det faktiskt kännas. Snart bär de av! Lite vemodigt känns det när alla kompisar planerar sommaren med roadtrips, festivaler, stugbesök och coffee dates, det ända jag kan säga när någon frågar är "Jag är inte här då..."
Med idag låter jag inte sånt skräp påverka mig. I'm walkin on sunshine med mina fina nya Race Marine skor från Stadium. För några veckor sedan märkte jag att mina kära blåa vänner bestämt sig för att spricka tvärs över fotsulan, och det går ju inte för sig när man ska till en ö där det regnar 20 dagar i månaden! Så med mina nya fina solskensskor hoppas jag att jag kanske kommer ha lite torrare fötter i sommar.
Tusen saker att göra ännu och bara en vecka kvar... Iiiipp!
Kram // Lexie

Kommentar:
#1: Johanna

Dom e gula. jee :)

2013-06-10 @ 22:14:23
Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: