Mitt äventyr

2013-06-09
18:58:00

Packat och klart in i minsta detalj!
... förutom tandborsten, jag tycks inte kunna hitta mitt tandborst fodral!
Att väga baggage är inte det lättaste! Tycker att jag ändå lyckades ganska bra... Enligt vår baggagevåg ska min väska väga 20,05 kg
 
Allt som allt tror jag att jag par packat, packat om och bytt ut klädespalagg säkert 20 gånger de senaste veckorna. Men nu är jag äntligen packad och klar för resan! Kvart över 2 (kl. 14:15) imorgon bär det av via Kastrup till Dublin. Med all tidsskillnad inräknad kommer jag troligen att vara på resande fot i mer än 12 timmar i sträck :P Så med andra ord dimper jag i säng så fort jag får syn på en imorgon! Nästa gång vi hörs kommer jag alltså förhoppningsvis befinna mig på den gröna ön vid namn Irland.
Igår, när jag had ett sista gettogether med mina vänner som fortfarande befann sig i Åbo försökte Lasse och Otto igår övertala mig att jag säkert blir kidnappad när jag kommer fram... I'm looking forward to proving you wrong!
 
Kram// Lexie

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: