Mitt äventyr

2014-08-14
09:26:00

Good Mornig Ireland!
God morgon allesammans. Klockan är runt 8 och solen skiner, så idag blir säkert en varm dag för att vara Irland. Det är verkilgen härligt att vara här. Elli och Martin är så ljuvliga människor och igår satt vi uppe till klockan 11 och bara pratade. Vi kom in på min artistiska förmåga och det slutade med att jag ska rita ett porträtt av Ellis favorit ko innan jag åker hem.
Jag vet ännu inte vad vi ska göra idag. Elli är ledig fram till klockan 4 så vi kan inte fara så jätte långt. Kanske siktar vi på att explor Ashford Estate igen eftersom det verkar bli fint väder. Ta det från någon som vet, när det regnar är det inte lika roligt att traska runt i Ashford. Dessutom gjorde jag det tillräckligt förra året.
Eller så kanske vi går och hälsar på Frank idag, Ellis häst, som egentligen hette Bruno men döptes om till Frank efter vår kära vän Ronja. Det är en lång historia, men jag kan dra den när jag träffar Frank...
Tänkte kanske att ni ville se hur jag bor..!
 
 
//Lexie

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: