Mitt äventyr

2014-08-15
01:28:17

Kossa Muu
Igår lovade jag Elli att jag skulle rita av hennes favorit ko, Sistar, på gott och ont innan jag åker hem. Så medan hon var på jobbet idag bestämde jag mig för att ta mig an den uppgiften. Det tog några timmar men resultatet var det inget fel på. Speciellt inte med tanke på att det är den första verklighetstrogna ko jag någonsin ritat.
En 5B penna, ett radergummi och ett ritblock var allt jag behövde för att lyckas. "oh den här ska ramas in." var vad Martin sa när han såg den, och Elli har redan sett ut den perfekta platsen att hänga den på: strax ovanför den öppna spisen i vardagsrummet.
Mycket mer har vi inte gjort idag. Vi åkte en sväng med bilen men konstaterade att allting var helt dött, så det slutade med att vi satt och pratade, berättade historier och skrattade tills det blev läggdags. Nati nati på er alla, i morgon är en ny dag.
 
//Lexie
Cloonbur by night

Kommentar:
#1: I

Wou!

2014-08-15 @ 08:39:21
Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: