Mitt äventyr

2014-08-21
17:18:31

Helsingfors nästa!
Bara sådär 9 timmar tills man är hemma nu... Har tagit mig helskinnad till Oslo och har nu 4 timmar på mig innan flyget till Finland avgår. Har dessutom ingen aning om vad jag ska döda tiden med, några idéer? Dessutom har jag inte lyckats få tag på boken av Nora Roberts som jag ville ha. Över allt kostade den mera än hemma och då är det ju ingen vits att köpa den, eller?
Nog hittar jag väl på något, har redan shoppat loss och köpt ett par riktigt dyra solglasögon (jag har egentligen ingen aning om vad de kostade eftersom jag är usel på att räkna om NKK till €) och en joghurt så att jag inte svälter ihjäl.
Bara två stop kvar, Helsingfors och sedan hem till Åbo. Önska mig lycka till!

//Lexie

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: