Mitt äventyr

2013-08-21
22:46:37

Daylight come and we don't wanna go home
Så var det dags att börja brottas med resväskan igen. Det börjar sakta men säkert gå upp för mig att jag verkligen kommer åka hem på fredag. Så packningen börjar ta fart nu, eller rättare sagt sitter jag i mitt rum med en öppen resväska på golvet, klädhögar på sängen och försöker med tankekraft få kläderna att på något magiskt sätt packa ner sig själva i resväskan. Hittils utan framgång dock.
Planen för ikväll är att förhoppningsvis träffa så många av mina kompisar som möjligt nere på Lydon's och ta avsked av dem. I morgon ska jag packa så gott jag kan och sedan klockan 6 på fredag morgon bär det av ner till bussen i Galway mot flygplatsen i Dublin.
Taggar: packning, resa;

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: