Mitt äventyr

2013-08-08
23:50:04

Gå dit näsan pekar
Jag lovade er bilder från förra måndagen så varsågoda!
 
Nere vid den gamla kyrkan stötte jag alltså på Aurora och medan hon gick en sväng hem för att avsluta jobbet för dagen fick jag och Cami njuta av lite live musik i solen.
Jag fick till och med läst en del rella även om jag inte ens nära på har läst hälften ännu.
Cami skulle komma tillbaka efter att ha varit till Spar men blev förstås infångad och dragen till Lydon's av Killian och Colin.
John Lydon, euogh said!
Kamera-skygga Cami
Colin
Killian och Cami...
...och hennes lexikon
Dagen avslutades med några matcher biljard. Vissa dagar är jag till och med riktigt bra på det om jag får säga det själv.
Naill
Aurora
Laters//Alex
 

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: