Mitt äventyr

2013-07-17
19:42:45

I love my new jeans
Så i måndags lyckades jag göra av med en hel del pengar på kläder, men det hör ju till när man är utomlands, eller? Gick raka vägen till Penneys när jag kom til Galway men hittade inte lika mycket där denna gång så jag strosade vidare i gallerian och hittade min absoluta himmel. Priserna är inte så himmelska men kläderna är underbara. Sedan jag kom hit har nämligen alla mina kläder haft en tendens att gå sönder. Tre par av mina jeans har fått hål, och hela tiden går tröjor och toppar sönder eller blir förstörda av någon fläck som inte går bort. Jag trodde jag inte skulle använda så mycket pengar i sommar efter som jag bor i en by som är mindre än Esse, men tji fick jag! Hittade ett par nya svarta jeans för 24,99 € på New Look och stod en stund och helade och velade om jag skulle köpa en kjol också men beslutade mig till sist för att jeansen fick räcka för den här gången. Planerar att hinna ta mig in till Galway ännu en gång innan jag kommer hem så kanske får den göra mig sälskap hem då... Här är i alla fall gårdagens fynd.(Mamma svimma inte för att jag shoppar så mycket, jag lovar slänga bort alla söndriga kläder när jag kommer hem. Dom SKA rymmas i mitt klädskåp!)
Svarta jeans från NewLook 24,99 €
Toppar från Penneys 2,50 €/st
Cardigan och tröja från Penneys 10 €/st
 12 pack headbands från Penneys 1,50 € (kunde knappt tro mina ögon!) och hårspray så jag kan piffa upp med kuliga frisyrer i sommar.
 
Kram//Lexie

 
 
 
 

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: