Mitt äventyr

2013-07-10
12:01:00

Solsting.. Ooops
Ja, sånt händer när det regnar i en månad och sedan ett tu tre är 28 °C i skuggan. Det har än en gång varit en galen vecka, men jag har verkligen haft super kul! Dagarna flyter in i varandra och man har egentligen ingen koll på vare sig dag, månad eller tid. Precis som det ska vara när det är sommarlov.
Stranden nere vid Lough Corrib, Irlands näst största sjö.
I lördags åkte hela familjen iväg till Marys farbrors hus ute i Connemara för att spendera helgen där. Det var Camerons första resa och så de skulle inte stanna länge bara två dagar, som blev tre, som blev fyra... Så jag har haft hela huset för mig själv, lungt och stilla har det varit. Men mesta dels har jag faktiskt varit hos tjejerna på andra sidan fälten. Det blir för mycket att bara sitta ensam här hela dagarna.
Det var både bra och dåligt att familjen stanade längre i Connemara. Dels fick jag jag en extra dag i stallet, men å andra sidan borde jag ha tagit det lungt igår. För efter att ha cyklat runt halva Ashford hela måndagen utan något på huvudet hade jag helt klart solsting, vilket inte precis blev bättre av allt fysiska arbete i stallet igår. Men jag klagar ändå inte. För jag får göra det jag älskar, det räcker bra för mig.
Ikväll ska Bridget och Tim ta med alla oss tjejer till Connemara där vi ska grilla på stranden och äta kvällsmat. Kanske blir det ett dopp i Atlanten också, vem vet...
 
Kram//Lexie

Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: