Mitt äventyr

2013-06-21
15:05:00

Så kan de gå ibland
Fick en trevlig överraskning igår när vi kom tillbaka från en ridtur med några gäster. Tyckte att klacken på min vänstra ridstövel såg lite underlig ut. Som om det skulle varit fullt av ensilage under den och dessutom var den på något sätt vass... Inte undra på att den verkade konstig för jag hade ingen klack kvar! På något konstigt sätt har den fallit av och lämnat någon annanstans medan jag sprungit omkring i stallet. Jag har faktiskt ingen aning om när det hände men man kan helt klart konstatera att ritten vi gjorde innan jag märkte det var livsfarlig. Måste köpa nya ridskor när jag kommer mig till Galway, tills dess får jag lov att låna skor från stallet.Glad är jag också för att jag inte visste om det, eller det inte hade hänt ännu, när Jag och Lucy var upp till The Viewing Point. Vägen upp dit består till största delen av branta upp- och nerförsbackar så jag hade tur. Uppe på toppen tog vi några blider me Lucys telefon så dem har jag inte ännu.
 
 
 
Kram//Lexie
Taggar: jobb, skada, stallet;

Kommentarer:
#1: I.

:0 Helskinnad tillbaka = huvudsaken!

2013-06-21 @ 15:26:06
#2: Stig-Erik Wärn

http://www.hookseurope.com/Riding_shoes

2013-06-22 @ 09:09:39
Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: