Mitt äventyr

2013-06-25
15:35:00

Shop 'til U drop!
Igår hade jag min andra lediga dag och på grund av den lilla olyckan med mina ridskor (jag har fortfarande ingen aning om vart klacken har försvunnit, den kanske ligger någonstans ute i skogen vad vet jag) hade Mary lovat ta mig till ridaffären i Galway. Så jag, Mary, Ronja, Karen och Cameron packade in oss i bilen och schippade iväg till Galway.
Helt otroligt hur billigt allt är här. Hittade ett par bruna ridskor i läder för bara 47,00 €, hemma skulle de kanske ha kostat närmare 80 € och eftersom de dessutom är bruna skule de ha varit ännu dyrare.
Ridkor från Olympic Saddlery för 47 €
När vi ändå var inne i stan passade jag på att se mig omkring lite. De andra åkte hem efter ridaffären men jag stannade och tog bussen hem några timmar senare. Har lyckats söndra två par jeans, ett par skor och var i desperat behov av en zip-up huppari. Ronja tipsade mig om Penney's som skulle vara jätte billigt...
Det var det också, när jag väl hittade det efter kanske 1,5 h strosande (kunde int ha legat närmare stället där jag började 'suck' för otur) och väl värt ventan! Tänk er en butik stor som Wiklunds första våning full av kläder, både basic och finare kläder. Skor, klänningar, smink, assesoarer, väskor, hygienartiklar ALLT! Sen sätter ni allt i prisklassen 1-30 €... DET ÄR SÅ BILLIGT! Köpte nog säkert något onödigt men sånt händer när kläder som skulle kosta 30 € i Finland säljes för 13 €...Här är gårdagens kap.
Sneakers från Penney's för 9 €
Hupparin 10 € styck
 

Shorts och Jeans för 13 € styck och topp för 4 €
Kram//Lexie

Kommentar:
#1: Haadii

Hajj!! OMG va billit de e där :O :D. Tur att int jag också e nånstans utomlands för ja sku köpa upp hela min lön xD :D hehe

Svar: Haha så sant så sant :D
Lexie

2013-06-25 @ 15:39:55
Vill du säga något:
Namn: Kom ihåg mig?
E-post:  
Har du blogg:  
Kommentar: